Äntligen ett ljushuvud =)

Idag åkte jag i vanligen ordning till fiskis på morgonen. Sen begav jag mig till Gina jobb hela dagen lång. kl 17,30 var jag på plats hos Bobbys frisör i Vällingby centrum. Hanna hette hon som fixade mitt trista hår som blev super snyggt! Är jätte nöjd med slingorna =)Jag somnade till där i frisör stolen. Sedan for jag hem! Och nu sitter jag och har precis ätit min faviorit soppa och tittar på talang.
Jag han med lite shoppingen på lunchen idag, tänkte skjortan är snygg till sommaren och fungerar både till jeans, leggings och jeans shorts !!!!

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt jessica, håret blev ju bra ;)

2010-04-10 @ 09:55:36
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen