Då var helgen över =(

Har haft massor att göra hela helgen så har tyvärr inte hunnit skriva något.
Igår lör åkte jag och jobbade i Fisken i Sollentuna. skulle jobba till kl 13 men det blev 14 !
Morgonen började lungt till Tomas kom och sa kl 11.15 att det var en smörgåstårta beställd till kl 12,00.
David hade glömt säga det, jag fick panik herregud jag har inte gjort en smörgåstårta sen vi hade vårat Café Chip Chip och det var 10 år sen. Sprang och handlade bröd och slängde i hop en smörgåstårta prick kl 12 ladde jag på det sista dillen och han som skulle hämta den kom då vid 12 ovetande att jag hade stressat som en galning för den =) Men snygg blev den måste jag medge.
Jag åkte kl 14 in till stan en sväng det var så länge sen sist och sen skulle jag möta upp Patrik Davids vän för smakråd ut av glasögon han ska köpa nya ! Jag han även med lite shopping älskar att gå runt själv i lugn och ro =)
Åkte tillbaka till Fisken och satte mig i baren och drack lite vin ! Åh så gott det var. Vi lämnade min bil kvar och David körde hem.
Vi åt Kött Entrecote med potatisgratäng gud så gott det var, det är super gott med fisk älskar det men det är också jätte gott med kött speciellt om man inte ätit det på ett tag ! Vi gick och ladde oss vid 11 tiden helt slut båda två.

Idag söndag har jag varit i Fisken hela dagen det var en super lugn dag så jag han med att förbereda allt inför veckan som kommer. Kom hem för en timme sen och åt lite soppa, snart väntar kudden och sängen på mig !
Natti Natti Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen