Måndag !

Hej!
Har inte orkat skriva något =(
Ihelgen var det jobb i fisken. Man orkar inte hitta på så mycket då man jobbar hela dagarna.
Men det är roligt att jobba =)
Idag har jga varit på Gina hela dagen, det var en rätt lugn dag, hjälpte en massa kunder =)
Min Helena kom och hälsade på oss hon har varit en klippa och gjort en fantastiskt jobb när jag var sjukskriven. Jag är så glad att hon var där och ställde upp för mig !
Åkte hem direkt efter jobbet hade beställt ett paket fr H&M som jag hämtade innan, alltid lika kul med paket =) Jag ska skicka tillbaka två plagg som jag inte ville ha. Grann tjejen Linn 10 år kom förbi hon ville att vi skulle se Hollywood fruarna, älskar det programet.
Nu ska jag gå och lägga mig kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen