Påsk, 30 års firande !!!!

Då var påsk helgen snart över fort går den !!! Långfre jobb hela dagen i fisken avslutade hemma med ett glas rose och lite ost ! Jag vann Louis vuitton väskan på tradera tack vare min lillebrors hjälp !!! Tusen tack brorsan !
Lördagen var det upp tidigt och jobb hela dagen, efter jobbet bar det av hemåt och snabb duschade för jag och David skulle hem till Tomas på 30 års middag som hans föräldrar lagat. Gud så gott det var se bilderna nedan.
Vi drack massor med vin och jag vart lite fullis. Var hemma vid halv tre i natt. Sen på morgonen var det inte alls så kul att stiga upp vid halv nio, fy vad dåligt jag mådde. Har varit trött och sliten hela dagen i fisken, det var lungt med folk så det varinte så stressigt som tur var. Kom hem vid 19 tiden i dag och då satte jag mig frmför datan och tog igen alla program jag missat, hollywoodfruarna, solsidan och nu har jag desperate kvar 2 avsnitt som jag ska se.
Jag har hunnit med lite shopping i påsk helgen man måste ju unna sig lite när man jobbar så hårt.
Väntar på tvättmaskin som fortfarande går sen ska jag sova !
Just det måste berätta en sak, jag håller ju på att lära mig fiskar m.m. Så var det en kund som ville ha fisken fållad kommer inte ihåg vad det heter glömmer det hela tiden, men då trodde jag det heter att flåsa fisken men det var heltfel både David och Tomas dog av skratt när jag utrykte mig "David kan du flåsa fisken ". Ibland blir det fel. Lite bilder från helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen