Då var helgen snart slut =(

Hej!
Lika fort som helgerna kommer är dom över på ett nafs.
Igår lördag hjälpte jag Anna och Andreas och flytta (Dom ahr flyttat till Nälsta till en villa inte alls så långt i från oss)var först och gjorde mina naglar hos Anna.

På kvällen åt David och jag hummer och kräftor. Mums vad gott det var.
Idag sov vi ut jätte skönt =)

På eftermiddagen hjälptes vi åt att måla uterummet det måste bli klart snartså man kan vara där det kommer att bli super mysigt extra rum.

Lite bilder =)Mina fina plantor en med tomater och en med chilifrukt och paprika hoppas att det blir massor !!!!!

Ha en fortsatt trevlig söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen