Fredag den 13 aug!

Hej !
det var ett tag sen, men har så himlans mycket att göra hela tiden och så är man helt slut på kvällarna så jag hinner inte skriva. I onsdag var vi på restaurang med Davids familj, vi skulle träffa Mias nya kille.
Ha verkar vara en super bra kille och är jätte glad för Mias skull att hon hittat en bra kille. Det var en jätte trevlig kväll med god mat !
Jobbat hela veckan lång båda mina tjejer är på sem så jag och Sofia har jobbat! Hon är super duktig =) Glad att jag har henne !
 Idag har jag kört med syster det går riktigt bra för henne.
Nu är jag hemma och skulle faktisk kunna gå och lägga mig redan nu  och sova till i morgonbitti. Men först blir det lite middag.

Ha de gott så länge kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen