min lilla hemlighet !

Hej!
Har berättat för familj, vänner och chefer och alla vännerna på facebook och nu på min på min blogg !!!!
Jag är Gravid vi ska ha barn och vi längtar massor.
Så nu kommer det bli en del gravid blogga framöver.
Har varit lite dålig på att skriva i sommar men jag har inte mått så bra har inte haft några krafter och ork men nu känner jag mig piggare och orkar betydligt mer.
Har inte gjort ultraljud ännu det ska göras i slutet av sep så det är ett tag kvar.
Men har varit hos barnmorskan 2 gånger.
 Nu går jag in i vecka 14 det känns som det går hur sakta som helst man vill bara att veckorna ska flyga iväg.
Har börjat handla lite kläder som jag inte har kunnat motstå.
Här kommer lite mag bilder fr v7- v11



v7                     v8                      v10                  v11                   v12                   v13


Vet ju inte om det blir en liten tjej eller kille så man måste ju köpa lite av varje !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen