Då var det onsdag igen =)

Grattis till min älskade lille syster som klarade körkortet, hon har kämpat så för det är så glad för hennes skull!!

Fick som tack att jag hjälpt henne=)) Hon är så gullig !!!


Presentkort  på Ikea 1000:- som hon skrev ska gå till bebisen =)))

Igår var  jag på en resturang i Jakan med mina älskade Gina tjejer kommer sakna dem så mycket!
Det var jätte god mat och vi hade trevligt !!!!


Malin, Sofia och Emma (Jossan kunde inte komma)

Idag efter jobbet gick jag till Gynmet så skönt att jag fortfarande orkar träna.
Sen åkte jag hem lagade min goda korvgryta som David bara älskar !!!



Kollar på bonde söker fru =)))Följer dom flesta såna program !!!!

Måste vissa en bild på en overall till lilla pyret som jag fick ett tips av en och beställde den på ladorute (Vet ej hur det stavas=) Åh vad vi längtar efter vårat lilla underverk !!!



Ha en trevlig kväll kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: Catherine

Mysigt ni verka ha haft! din syster verka ha haft en bra körlärare! :-) så skönt att ha körkort!

La redoutte har jätte bra kläder samt kvaliten :-) jätte fin overall!

Kram

2010-12-09 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen