God fortsättning !

God morgon ! Vi tog en rejäl sovmorgon sov till 12,00 det var jätte skönt, i magen har det varit lungt i natt så det är skönt att man fick lite mer sova. Igår på julafton vart det en riktigt mysig och lång dag och kväll. Jag var uppe rätt tidigt för jag hade lite att fixa blomma till mamma och paket till paketracet som vi skulle ha. När jag väl var hemma hade David klivit upp i sängen jag slog in dom sista Julklapparna. Gjorde min första risgrynsgröt någonsin och den vart super god. Vi åt en sen lunch med gröt och skink smörgås. Vi åkte vid 17,00 tiden till mamma och pappa. Pappa hade jobbat på barndstation på dagen så han slutade vid 17,00 varaav där sen firande jul! Men det gör inget och ingen mindre än David vart överlycklig för han vill ju aldrig att julafton ska ta slut =) Väl hemma hos mamma och pappa så fyllde vi grannen med ännu mer julklappar. Vi satt och pratade umgicks, körde paketracet, åt massor med god jul mat mums älskar julmat !!! Vi öppnade paketen väldigt sent vid 22,00 tiden tror jag att vi började var klara vid 23,30 tiden vi öppnade en och en !!! Alla vart jätte nöjda med allt. Jag vart super nöjd med allt fick massor med fina julklappar och våran skruttis i magen fick jätte fina kläder m.m. Tack snälla alla för allt !!! Av David vi skulle inte ha några julklappar tyckte han men så på julafton sa han att han skulle slå in min julklapp ! Tur att jag köpt 2 små men han får väl fler efter jul. Vi hade ju bestämmt att vi inte skulle han några. Jag fick pengar av han =) Vill ju göra lite utfyllnad i läpparna (Restylance) när bebisen kommit ut givitvis! Sen kommer det gå massor med pengar till lille skrutten !!!! Efter att vi öppnat alla julklappar så åt vi mammas god kladdkaka den är så goooooood !!! Vi var väl hemma vid 03,00 tiden så det vart en lång julafton =))) Mysig och trevlig jul det är ju min och Davids sista ensama nästa år har vi en lite skruttis med oss och det ska bli helt fantastiskt att vi blir en liten familj =) Ha en fortsatt trevlig juldag =) kramis

Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!



Vilka fina bilder :-) och vilka fynd du gjort! jag väntar på rean jag men kunde inte hålla mig så gjorde en liten beställning från Nelly!

Vilken brandstation jobbar din far? min man jobbar i Jakosberg, kom också hem vid 18 igår.

Du var super fin i tunikan färgen passar dig!

kram

2010-12-25 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen