Julen i lite bilder !!!


Blev lite shopping dagen innan julafton ! Hade tänkt ha den här skjortan
när bebisen kommit ut =) H&M fynd !

Jag älskar ju underkläder blev lite H&M fynd där med.
Sen köpte jag en ljusare toning till håret (Hår 3000)

Jag kommer ju inte i några kläder längre men hittade den här tunikan på H&M

skärpet kommer från Ginatricot (Tänkte ha det här på julafton )


En poncho som jag kan ha alla mina våriga barnvagspromenader !

Kolla mina fina blommor som jag fick av mina ginatjejer dom är så fina !


Jul i vårat hus !!!

David vid grötlunchen =)

Mammas och pappas fina julgrann !!

Min ena bror Jocke !!!


Lill plutten som blivit stor Min minsta bror Marcus!

Lilla tusen Elvis som hade en röd fin flugga på sig =))) han är världens
goaste hund !!!

Elvis fick massor med paket som han öppnade alldeles själv !



Julmat det fanns även köttbullar m.m.

Jag och magen =)


mammas pepparkakshus =))


Tusen kämpar med sina paket !!


David och Elvis !

Ha en bra dag !!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen