Snöiga Lördag !

Sitter och tittar på Programet "så mycket bättre"
Det är så bra älskar det programet synd att det är nästan sista avsnittet.

Idag vart det lite shopping var på en tyg affär fanns så mycket tyger att välja på, men bestämmde mig till sist.
Ska sy små klossar till lilla pyret.
Sen åkte jag till Ikea en sväng hittade allt jag skulle och på vägen hem åkte jag till Plantagen.
Åkte till Bromma Blocks gick runt och tittade där älskar det centrumet.

Väl hemma igen fixade jag med lite saker.
Nu ska vi äta trerätters !


Lite av min shopping !


En Gravid bok som man skriver vecka för vecka =) Kan vara kul att ha kvar




'
Ha en trevlig kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen