Tisdag !

Då var det ny vecka och min semester vecka har börjat, därefter följer mitt havendskapsledighet igenom.
Det ska bli så skönt att vara hemma och njuta och bara ta det lungt dom 2 månader som åtestår.
Igår var det full rulle sov fram till klockan var 12 tror jag men då hade jag varit vaken vid 06,00.
Sen åkte jag och tränade och därefter på eftermiddagen var det julmys hos min faster Stina, halva släkten var där. Vi åt julgröt och skinka.

På kvällen senare  hemma satt jag bänkad vid soffan Hollywood fruarna började vid 21.00 det är så bra !!!!
Åt en god räkmacka =)



Här kommer veckans bulle V30



den växer som den ska !!!

Idag ska jag fixa mina trasiga naglar hos Anna =))) Sen ska jag väl en sväng till gymet !

Jag och David firar 6 år idag gud vad tiden har gått fort minns fortfarnade som igår första gången vi träffades. Och tänk 6 år senare ska vi ha en liten bebis =))

Vill önska en underbar dag kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: Catherine

Härligt med ledighet! själv är jag ledig nu i 5 dagar!

Fin napp!

Satt också uppe igår för fruarna men somnade innan det ens börjat :)

kram kram

2010-12-21 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen