Vilken dag !

God kväll!
då var denna dag snart över, sitter och väntar på David som jobbar och sliter hårt han har som mest att göra den här tiden.

Min dag började med ett barnmorskebesök allt var toppen bebis växer som den ska, mitt järn värde hade gått upp och jag har gått upp 8 kg.

Sen åkte jag till Bromma blocks sprang lite ärenden hittade så klart lite till lilla bebisen, gud vad bortskämd den kommer att bli !
Sen åkte jag till Coop i Bromma åh herregud vad folk det var där tog mig 2 och 30 min att handla allt. där efter systemet där var jag heller inte ensam.
Sen hem slängde in allt i kylen och fick i mig lite lunch.
Begav mig där efter till Ikea.
Därefter till gymmet, det är så skönt att jag orkar träna man känner sig mycket starckare och orkar mer.
Efter det till Citygross för att handla det sista som jag missade på coop. Väl hemma igen så var det middags dax blev köttfärslimpa,ris och tastsikiq vart jätte gott.
Sen var det städning av huset och nu sitter jag äntligen ner ska gå och duscha.
GOTT NYTT ÅR  på er alla där ute var rädd om varann kramis jessica


Jag och kulan har städat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen