Pysselkväll

Det är alltid lika skönt att vara ledig mitt i veckan dagen blir så lång. Åt lunch på farbror med Helena i väsby centrum, vad jag kan sakna det lunch stället dom har alltid lika god mat och en underbar salladsbuffe.
Det var super kul att träffa Helena och tjejerna i väsby, butiken var omgjord stor skillnad sen jag var där och tog hand om den. Jätte fint verkligen hade det blivit. Sen saknar jag Helena men är super glad för hennes skull, hon är en super tjej dom växer inte på träd.
Åkte hem och  lade mig i massagefåtöljen och somnade det var så skönt. Vaknade lagom till förkväll som jag annars brukar se när jag springer på gymet det brukar vara vid den tiden.

Sitter nu och pysslar det har blivit min nya hobby. Tråkiga ljuslyktor fr Ikea kan bli så fina om man fixar till dem !
Jag bara älskar inredning och kläder. Att inreda sitt hem är det bästa som finns. Man for aldrig nog.
Sov så gott kramis Jessica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen