Dålig uppdatering =(

Hej!
Har haft en del att göra har inte hunnit skriva. Fredags kväll kom Anki, Axel och Viktor förbi en snabbis.
På fre hände det inget speciellt jga jobbade hela dagen. Lördaf var det jobb och senare på eftermiddagen var det kunligt bröllop hade varit kul att vara isatn men man såg mycket bättre på Tv.
Söndag körde jag med syrran sen var det solstolen hela dagen det var jätte fint väder. Målade 4 st krukor med.

Idag måndag var jag på jobbet vid 07,00 för att börja rea, det var bara att sätta igång med prismärkning. Var nästan klar vid 10.00. Slutade vid 16, oo tiden det var skönt med att börja tidigt annars hatar jag att gå upp.
Hämtade syster efter jobbet och hon var ute och övningskörde. Körde till Ikea och där han vi med att äta middag. Hon är super duktig på att köra.
Nu ska jag gå och lägga mig Natti Natti
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen