ULLARED here we come!

I lördags blev det att kliva upp kl 04,30. Helena och Camilla skulle hämta mig vid 05,00 för att bege oss till Ullared för shopping ! Jag körde hela vägen ner med ett litet stopp vi var framme vi 10,00 tiden  ! Vi alla hade längtat så efter att få komma dit så äntligen var vi där ! Väl inne på varuhuset var det mycketfolk men ändå inte proppat vi hade varsin kundvagn som vi sprang runt med. Det var inga problem att fylla vagnen =) Vi betalade första vändan och gick och lastade av  i bilen sen åt vi på burgerking för lunch för att ladda nya batterier och in igen och fyllde vagn nr 2. Vi åkte hem vid fem tiden dom stängde då alla var super nöjde med vad dom handlat. Hemresan började Camilla köra, jag körde sista biten hem vi var hemma vid 22 tiden.

Tack för en super lyckad dag Camilla och Helena jag hade så roligt med er ni är helt underbara  ! Vi kommer garanterat göra  om denna resa !

Väl hemma upppacckning av allt, det passade så bra allt som jag köpte vi håller ju på att inreda toan och nya uterummet som snart  är klart !

Nu ska jag bege mig till Fisken för att jobba lite !

Ha en underbar nationaldag idag njut av solen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen