5 mars 1979 då föddes lilla jag !!!!!

Idag är det inte vilken dag som helst utan min födelsedag Hipp hipp hurra !Jag har haft en super bra dag !
Dagen började med jobb kl 8 00. Sen kom mina tjejer Jossan och Emma och gulliga dom och Josefina hade köpt present till mig dom är för söta jag vart jätte glad dom lyckas alltid pricka rätt med saker. Det var alldeles för mycket ! Tusen tack än en gång Ni är bäst =) När jag jobbat klart gick lite tidigare hade lite tid att ta ut så åkte jag och handlade lite och sen hem och bakade chokladbollar! Min lille bror Jocke skulle komma och äta middag så jag gjorde lasagne (syster och hennes Andreas skulle komma lite senare på fika) . David är tvungen att jobba vi ska fira mig i morgon. Vi tittade på lets dance och solsidan. Jag fick ett lexington kuddfodral av Jocke ! Tack snälla bror och avTherese och Andreas fick jag presentkort på Ginatricot Tack snälla ni ! Trodde först jag skulle bli ensampå min dag men det blev inte så. Så nu är man 31 år vad tiden går fort, undra om tiden mellan 30 och 40 går lika fort som tiden mellan 20 och 30 ?  Men men så är det, livet går fort och man lever bara en gång så gör det man vill och ta vara på tiden ihop med alla nära och kära =) Tack alla som ringt,mailat messat och gjorde min dag till en super dag ! karm på er !!!!!                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen