LÖRDAG !!!!

Har haft fullt upp så jag hinner tyvärr inte med några blogg inlägg. Igår var det jobb till kl 14 sen till gymet och sen till Davids och Tomas fisk butik för att fortsätta få i ordning där.
To do list today !!!!
städa lite det som jag inte han igår
fixa tvätten
vika min stökiga gaderob
vattna blommorna
måla pallen
och allt detta hann jag =)
Sen bar det av till Stinsen centrum och därefter till fiskbutiken. Och jag missade tyvärr schlagerfestivalen finalen, Hejade på Derin och Erik Saade men Anna var också bra =) Hon vann  !
Har en veckas semster fast det blir ingen semester jag ska jobba hos David och Tomas hjälpa dom, vi öppnar på tisdag  så det är massor att göra. Natti Natti Inhandlade en jätte fin vår jacka på H&M idag =)
Och en bild på min blomma som Tomas och David har fått i invigningspresent ! Små lycktor som jag gjort till fisk och skaldjurs restaurangen /butik !

Kommentarer
Postat av: anki

Vilken fin blomma och vårjacka

kul att läsa i din blogg Pussar och kramar från din svärmor

2010-03-14 @ 12:03:43
Postat av: Malin

Vad du är duktig Jessica som pysslar o har dig :)

Ta vara på din lediga vecka nu :)



Kram Malin

2010-03-14 @ 17:54:03
URL: http://annamalinmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen