onsdag mitt i veckan !

Tjo bello !
Jobba hela dagen, äntligen börjar våren titta fram =)) Sol sol vi har längtat efter dig !!!!!
Skulle på tjej middag men fick tyvärr förhinder så jag kunde inte närvara. Det blir fler gånger, det är lite mycket just nu !!!!! Här kommer lite bilder från igår !!!!

Skulle behöva städa huset, vattna blommorna, bädda rent, städa gaderoben ja listan är lång !!!!!

Får göra det i morgon kväll!
Såg förensten svenska hollywoodfruar i måndags jag bara älskar det programet !!!!
Missade tyvärr desparte i tisdag =(

Sov gott !!!!! Det ska jag göra !!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ser ju ut att bli jättefint i fiskbutiken Jessica! Ska bli spännande att komma och hälsa på!



Ses på lördag!



KRAM

2010-03-11 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen