1 års kalas =)

Idag är det lördag och jag vart ledig från jobb =) Åkte en sväng till vällingby centrum skulle göra lite ärenden. Sen begav jag mig till lilla  söta Lukas som fyller 1 år så fort det gått !!
Jag handlade jätte söta små skor med stjärnor på, ett par sailor byx/shorts, en söt sailor tröja, Sen fick han sandlåde leksaker.
Det var kul att träffa alla vänner där det var ett tag sen vi sågs =)
Väl hemma igen började jag pyssla lite håller på att beta av min to do lista.
Satte ihop en ikea pall i morse höll på att bli tokig då jag inte fick ihop delarna, men lyckades tillslut!
Håller nu på med middagen ska ut och tända grillen strax. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen