Helgen redan slut =(

Åh vilken underbar helg det har varit den bästa på länge.
Lördagen var vi lediga var ute o åkte med corvetten premiär åk för i år =) Fort gick det.
På kvällen kom Nina, Gabriel och mitt älskade lilla gudbarn Wilma på middag hos oss, det vart massor med god mat och vin, skratt vi hade super trevligt! Nina är en utav mina allra bästa vänner ! När dom åkte vid ett tiden satt jag och David uppe och lyssnade lite på musik och drack vin =) Vi hade sov morgon dagen på skulle egentligen jobbat i fisken jag och David men vi fick vara lediga. Jag massade mig upp och ut i det fina vädret deckade i solstolen gud vad skönt det var att bli stekt av solen den är så efterlängtad vill jag lova. David sov nog till kl två nästan. På eftermidagen lite senare tvättade vi bilarna nu blänker både corvetten och twingon. Sen åkte vi en sväng till plantagen och köpte gräsfrön och lite uteblommor. Vi höll på ute på tomten till kl halv nio kratta löv och röjed undan massa maskrosor hatar dem ! Till middag serverades Tacos.
Nu väntar kudden på mig sovgott !!! Lite bilder från helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen