1 advent

Hej!
Har haft fullt upp hela helgen, dagarna går så fort så man hinner ingenting tycker man.
Igår lördag jobbade jag min sista  på väldigt länge!
känns lite konstigt att man ska vara hemma s¨å länge men tiden går fort.
På kvällen kom Tomas förbi jag hade lagat tre rätters vart jätte gott faktiskt.
Vi hade musiktävling fram till kl 02,30 på natten det var jätte kul trots att jag förlorade.

Idag tog vi en rejäl sovmorgon sen åkte vi till kära farmor som har fyllt år, alla i släkten var där. Vi åt smörgåstårta och tårta det var jätte gott.
Sen åkte vi hem och hämtade min bil Therese skulle övningsköra, vi åkte en sväng till Ikea. Hon missade första uppkörningen, så nu är det bara att ta nya tag. Så nu är vi ute på vägarna igen.
 När jag var på väg hem från Therese så åkte jag förbi Max och inhandlade middagen. Åt Maria Montizami hamburgaren mums vad god den var.
Har adventspyntat här hemma men är inte riktigt klar ännu. Tänkte jag skulle vissa lite bilder när det är klart.
Nu ska jag gå och lägga mig !
Natti Natti kramis
Lite bilder från helgen !!!!


Förätt: Renskavstoast

Varmrätt: Inbakad oxfilé med gåslever och mörkelsås

Fatvorit : Ben&Jerry


Kvällen middag ! Mums

Egen gjord adventsljusstake, inhandlad på Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen