Måndag

Då var det ny vecka med nya tag.
Måndagen började som vanligt med jobb.
Sen åkte jag och övningkörde med Thersese.
Jag åkte därefter hem gjorde en god middag hummerpasta blev det.
Sen skulle jag börja sätta band på mina julkulor men jag gör det någon annan dag. ¨Knöt fina band runt min ljusstake.
Klockan 21 var det Svenska Hollywoodfruar som jag följer Maria Montizami hon är min stora idol är så rolig skrattar massor hon säger så roliga saker.

Här kommer veckans kula som börjar bli stor nu =))))


V27

Kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!



Hoppas du haft en bra helg!

Själv har man varit lite för trött, dålig sömn :-(

Vilket datum hade du som BF?

Fin mage! jag går in i en ny vecka varje måndag! det verka du också göra!

Kram kram

2010-11-30 @ 08:39:01
Postat av: Anonym

Hej! Tack vad gullig du är det är ju lite ovant att ha en kula till mage =) Datumet för ankomst av barnet är den 26 feb. Jag går också in i ny vecka varje mån är nu i V28 så nu går det lite fortare. Jag mådde super illa och var världens tröttaste fram till vecka 18. Så det går över =)))

Ha en trevlig kväll kramis

2010-11-30 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen