Snöiga Torsdag !

Godmorgon !
Har precis ätit en god frukost älska att sitta länge och äta och bara ta det lungt. Ska ha många såna morgonar när jag är hemma innan bebisen kommer, jag jobbar bara 3 veckor till =)
Igår var jag helt slut vi fick en levernas på 30 kartonger som vägde 25 kg/kart, det tog på en framåt eftermiddagen jag var helt sänkt.
Man märker verkligen att kroppen inte är den samme, jag är inte den som är svag direkt !

Pallade mig ändå förbi gymmet en stund, trampade på  stepmaskinenen i 30 min, så det var jätte skönt efteråt.
Hem och lagade (David hade önskat korvgryta och snäll som jag är får han det ) Själv åt jag tomatsoppa med kyckling.

Idag har vi kundkväll i Jakobsbergscentrum mellan 19-21. Alla är välkomna dit, det är en jätte bra dag att börja inhandla julklappar på.
Vi på Ginatricot butiken kommer ha 20% på hela sortimentet, utlottning av presenkort m.m.
Det är jag och Emmis som jobbar hela kvällen =)))
Nu måste jag åka och inhandla lite saker inför i kväll. ska ta massa bilder som jag ska lägga upp på bloggen.
Ha en  bra dag !!!!
 Kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!



Hoppas allting gick bra igår! tyvärr fick mannen stanna över på jobbete och hade ingen barnvakt, dessutom hade jag värk i magen hela kvällen.

Hoppas ni sålde massor och att kvällen blev lyckad!

Ha en trevlig helg och ta hand om magen :-)

kram



catherine

2010-11-26 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen