Söndag !

Hej!
Idag vaknade jag rätt tidigt det är full rulle i magen och den vill inte att jag ska sova så jag gick upp åt lite frukost satte mig vid datan ett tag. Sen gick jag och la mig igen och sov till kl 13 det var jätte skönt, kände mig utvilad =)
Sen begav jag mig till Bromma Blocks och möte upp min älskade vän Jennie vi gick runt och tittde i affärer sen fikade vi det var jätte mysigt att bara sitta och prata mella nallt på himmel och jord.

Åkte hem och började med kvällens middag som blev en kreolsk gryta  med ris. Till dessert ska det bli chokladrån med vaniljglass och chokladsås.
mums vad gott det ska bli. Nu sitter vi och inväntar bingolotto det är guldkväll och vi ska vinna =))))
k
kvällens middag !           v 24              Lite shopping fr i fredags =)

Nu ska jag spela bingolotto kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen