Therese 30 års dag !!!

Igår så hade jag tagit en semester dag, så skönt.
Vi skulle ha en tjej dag spa, shoppning och god mat, en riktig tjej dag.
Therese fyller nämligen 30 år idag massor med Grattis till henne på hennes dag !!!!

Ivarjefall tog vi tåget in vid halv nio tiden, vi skulle vara där på spat vid halv tio tiden.
Det var så skönt att bara ligga där och bli ompysslad men bebisen ville inte att jag skulle ligga stilla det var full rulle i magen.

Efter vi var klara vid halv tolv tiden gick vi till restaurang Grill dom har super god mat där.
Vi satt där och åt länge det var lunch buffe kan verkligen rekomendera det stället  så mysigt och så god mat.

Sen gick vi i affärer Therese skulle skulle shoppa. Vi var i allaaffärer nästan det känndes i fötterna skulle kunnat göra vad som helst för ett par nya, men det var värt det för kul hade vi.
Var även på Nks barn avdelning, jag skulle kunnat gå där i timmar så fina bebis kläder där kommer jag garanterat att bli en stammis. Armani bebis nappflaska gud vad fin den var, burberry overall åh den vill jag ha !!!!

Vi avslutade dagen eller kl var närmare 18 tiden på NKs cafe ställe. Vi åt räksmörgås Jätte god . Tack älskade mamma och älskade Therese för en fantastisk dag vi har så kul i hop. 

Puss och kram ha en trevlig helg !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen