Ny vecka nya möjligheter !!!!

Då var det måndag och jag går in i vecka 17 i graviteten.
Man vill bara att det ska fortare. Om 2 veckor ska vi på ultraljud åh vad jag längtar!!!!
Idag har det varit jobb hela dagen stora leveranser, mycket att göra jag tror inte folk förstår hur mycket man sliter och att det är tungt då man jobbar så otroligt mycket själv.

sen jag blev gravid har jag ofta huvudvärk, och det är kraftig sådan men det tillhör väl  !!!
gud vad jag gnäller men det är jobbigt när man inte känner igen sig själv.

Lagade en god middag ivaje fall och tittade på favorit programet  " Det okända " på tv.
Nu väntar sängen !!!
natti natti

Kommentarer
Postat av: anki

Det ska bli spännande med ultraljudet ni kommer ju få en liten suddig bild men alltid nåt att titta på och visa oss andra puss och kram

2010-09-17 @ 18:16:36
Postat av: anki

Det ska bli spännande med ultraljudet ni kommer ju få en liten suddig bild men alltid nåt att titta på och visa oss andra puss och kram

2010-09-17 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen