Val söndag !!!!

Då var helgen över, sitter just nu och kollar på valvakan ! Spännande !
Vi var och röstade på dagen.
var sedan ute en sväng med corvetten var på Mediamarket (köpte en ny dammsugare det var dax den förra var 12 år gammal. Tittade även på ny platt Tv.
Var på en utav mina favortit butiker Chili vi skulle beställe lite möbler men det var så mycket folk så vi åker dit i veckan istället.

Igår var jag på stan med Emnet det var jätte trevligt träffade även Hennes kusin Matilda och hennes pojkvän.
Köpte min efterlängtade gucci plånbok Jätte fin ! Sen var det nästan bara hem och vände för vi skulle på inflyttningsfest hos Anna och Andreas. Det var jätte kul med massor med folk och dom har verkligen ett jätte fint hus, är glad för deras skull !

Nu ska jag äta en sen middag framför Tv.
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen