Dragit vinnarna av min Libero tävling !

God morgon fina du !
Nu har jag dragit vinnarna av min lilla tävling.
Det var inte så många som var med så det var stor chans att man kunde vinna.

Jag lade alla namn på er som varit med  (har tagit kort men tyvärr kan jag inte lägga in bilderna då sladden är hemma och vi har inte  kommit hem ännu) i en burk i hopvikta likadant sen drog jag tre namn.

Stort Grattis till er !

1 Catahrina med lilla Celine

2 Helena med lilla Vinsent

3 Anki med lilla Olle-Bosse

Återkommer med bilder så fort vi är hemma !
ha en trevlig dag kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: catherine

ÅHH vad roligt! jag som ALDRIG vinner något :-)

kram kram

2011-04-11 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen