Filippa 2 månader !

Hej!
Nu är jag tillbaka på bloggen har varit lite frånvarande, då vi inte träffar Davids föräldrar så ofta vill man ju umgås så mycket som möjligt.
Ví har haft en super mysig helg.
Vi drog upp lördags kväll sent jag körde hela vägen då David drukit öl.
På söndagen besökte vi Davids morfar som har blivit jätte sjuk, fick reda på idag att han fått en propp.
På kvällen åt vi god middag och jag drack vin så gott och efter längtad kan jag säga !
Måndagen tog vi det lungt på förmiddagen, på eftermiddagen åkte vi en sväng till sågmyra ( ett outlet som säljer biliga kläder filippis fick en del.
Väl hemma igen åt vi en god middag.
Idag har vi tagit en promenad till Davids morfar efter det åkte vi hem till Stockholm.

Nu måste jag gå och sova, bilder kommer i morgon !
Kramis Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen