Lite uppdatering!

Torsdagen:
Började dagen med en promenad till brommablocks, tittade lite i affärer sen powerwakade vi hem.
På kvällen åkte vi sent till Dalarna.
Fredagen: Slappade vi och solade hela dagen så fint och underbart väder. Kvällen bestod av gott att dricka och god mat.
Lördag: blev det en spring tur premiär första gången på länge. Det gick jätte bra , skönt att man inte tappat kondisen ! Kvällen blev det Moet i solen och god påska mat.

Idag har vi lappat sol hela dagen njutit av det helt fantastiska vädret !

Lite  påsk bilder :

Lill fisen !

Filippa och sin nya fina vårjacka !



torsdads lunch

vårat nya bord i vårat uterum






farbror Viktor

Ida , Axel och Viktor

Anki

Sötaste Filippa med sin nya fina solhatt påsk present från mormor och morfar



jag och min älskade lilla Filippa

Jag och min älskade David !

påsk ägg Filippas !



lilla underbara koftan som Filippas mormor stickat! Älskar den !!!



utsikten !

Jag och min första springtur !





Filippa i sin nya fina kofta !


David och Moeten !

champange i solskennet !


Påskmaten !

Filippa på farfars axel


lilla Ella vill pussa på Filippa

Lilla söta Ella

påskkärring på besök



Mer bilder kommer i morgon !!!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen