Min nära och kära jag älskar er !

Vill bara skriva ett inlägg som handlar om att man ska ta vara på livet och alla dagar som man får leva.
Ta vara på varann och umgås med sina nära och kära så mycket man kan, en vacker dag finns dom inte där bara i våra minnen.
Jag är så oerhört tacksam för det liv jag har och får leva. Älskar min egna lilla familj så obeskrivligt mycket.

Älskar mina föräldrar och mina syskon enormt mycket dom betyder jätte mycket för mig och är så tacksam att jag får vara en del i deras liv.
Älskar mina svärföräldrar och Davids syskon jätte mycket är också så tacksam för att jag får vara en del i deras familj.
Älskar min David obeskrivligt mycket, tack för allt du gör för mig. Jag älskar dig och vill leva resten ut av vårat liv tillsammans.
Älskar våran lilla dotter Filippa från första stund hon kom till oss, hon har givit oss sån styrka och kraft är så glad att hon finns i vårat liv skulle aldrig kunna vara utan henne. Kommer göra allt för henne och ge henne så mycket kärlek jag bara kan.
Du är våran lilla juvel som alltid ska beskyddas och du är vårat allt. Älskar dig Filippa, så älskad från första stund.

Älskar min släkt, är så glad att jag tillhör den.
Älskar mina nära vänner, är glad att du är min vän.

Är så glad och uppskattar er alla som läser min blogg, allt fint ni skriver.
Man ska ta vara och uppskatta varann.
Man ska ge varandra ett leende och vara trevlig mot sina med människor, livet är för kort för att bråka om små saker och konflikter. Att ge varandra fina ord och komplimanger kan det aldrig bli för mycket ut av.

Jag är glad för det liv jag har och älskar alla mina nära och kära massor.

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Roxy

Jätte vackert och klokt skrivet. :) Kramar

2011-04-08 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen