mysiga dagen med Mammi/Mormor

Hej!
Då var denna tisdag snart över, vi har haft en super mysig tjejdag, Elvis var med också.
Mamma kom vid elva tiden, då vi tog en rask promenad till vällingby centrum, hade lite ärenden där.
Filippa sov hela tiden. Vi var och hälsade på moster Therese på MQ. Nästa gång äter vi lunch =)
Kom hem med lite påsar !
Jag slängde ihop cesar sallad som både jag och mamma älskar =)  Mamma gosade med Filippa. Jag han tom laga kvällens mat som blir lasagne.
Nu sover lillfisen igen. Jag måste tvätta lite och städa undan, i morgon kommer Filippas kompis Vincent på besök ska bli skoj att se Helena och lille söta Vincent.

Nytt i gaderoben:

Ett par ballerina skor från Indiska 179:-
och fynd på Ginatricot blus endast 49:-



Hittade lite fyndpris på nya solisar och fina armband!

Gillade dom här bäst!


Jätte bra smink rengöringsmedel som jag kan rekomendera kostar 125:- och är så
drygt !

Lilla underbara Filippa som man kan pussa på hur mycket som helst !
Älskar dig så mycket min lilla dotter.

Handlade även en sak till Mias och Peters lilla ofödda barn som snart kommer till världen, vi längtar så mycket efter lilleplutten !
Nu ska jag ta tag i lite måsten =) Tack mammi för en jätte mysig dag, vi älskar att vara med dig =)
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen