Nytt i Filippas gaderob

Hej!
Filippas mormor och elvis har precis åkt hem. Dom har varit här hela dagen. Städerskan skulle kommit idag men det hade blivit något missförstånd så hon kunde inte idag. Så jag fick ta tag i det själv. Har nedreplan kvar.

Imorse fick fina Catharina en lite Dotter, Välkommnar henne massor till världen och det kommer bli en lek kamrat till Filippa. Stort Grattis till er !!!!

Jag och mamma tryckte Filippas små fötter på tavlor, vi skulle göra hennes händer med men det får vi ta nästa gång, det är svårare med händerna. Snälla gulliga mormor kom med en påse med kläder som hon köpt. Lite större storlekar så det är ju jätte bra med tanke på hur fort hon växer. Lilla Filippa är så bortskämd får så fina kläder hela tiden ! tack snälla!



Kolla tightsen så gulligt med rynket !

Och jätte fina burberry kläder !

Filippa sovande medans jag städade


och så vaknade hon nästan när jag var klar!

Igår duschade hon för första gången med sin Pappi


Nu ligger Filippa och gryr måste ta henne Puss och kram och trevlig helg alla mina bloggläsare!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen