Onsdag

Hej!
Åh dagarna bara flyger iväg, hinner knappt skriva något.
Idag åkte jag in till stan och möte upp min fina vän Emnet. Vi åt lunch på ett jätte mysigt ställe, tack snälla gulliga Emnet. Sen gick jag en runda på stan och begav mig senare till David i fiskbutiken.
Väl hemma igen var Davids familj utanför, Viktor och hans Ida ska sova hos oss dom har påsklov !!! Det är så mysigt när dom är hos oss. Vi åtfiskgratäng till middag ! Nu ska jag se Bignbrother puss och Kram


sovande Filippa


Filippas sov pose

Lunch stället

Min fina vän Emnet


Jag och Filippis

Jag handlade ett par nya svart ballerina skor mina som jag har har blivit försmå.
Sen blev det ett par tights till Filippa !

PUSS OCH  KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen