Onsdag en dag med min älskade mamma !

Hej!
Idag gick vi upp tidigt har en tid att passa.
Ska ta 11 tåget från spånga station. Vi gick en rask promenad dit. Min mamma satt på tåget.
Vi gick runt i stan och tittade i affärer handlade lite. Sen gick vi åt en jätte god cesar sallad på ett ställe.
kl 15, hade jag tid på makeup store för sminkning (fick det i presentkort när jag fyllde 30 år. )
Mamma tog hand om älskade lilla Filippa (tack snälla) du är världens bästa mamma och mormor.
Var klar efter 1 timme. Fick då välja ut smink för 495:- så det  är ju alltid behövligt. Vi tog en fika på Åhlens innan
innan vi tog tåget hem.
Tack mammi och mormor för en ur mysig dag det gör vi om igen snart !
Väl hemma igen var det dax för middag, det blev fälskkotlett med kokt potatis och en jätte god paprika sås.
Dagen i bilder :


En sväng i världens bästa butik Lexington !

Mormor och Filippa

mamma äter cesar sallad


mammi

En sån godning, mumsmums med kladdkakebotten !


Filippa fick en present från mormor ! tack snälla!

Jag valde ögonskuggor och rouge

En lexington handuk till Filippa fick följa med hem

2 st fina påsk ägg från Indiska

Från helgens shopping i Dalarna ( Mateus skål )

Bondilid tröja En till mig och en till Filippa

En Svea tröja till Filippis

En tvål pump från märket cult design

köpte 2 påsk saker

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen