Soliga torsdag !

Godkväll !!!
Idag vart det ännu en hel dag i stan. Jätte fint väder hade vi åt en cesar sallad i solen kan inte bli bättre.
Jag, Filippa, Viktor, Ida och Anki möte upp Mia i stan. Vi gick i affärer och åt lunch och glass  i solen. Hur skönt som helst. Lilla Filippa var så snäll hela tiden hon låg i sin vagn och sov och när hon var vaken låg hon och sov.
Väl hemma igen började jag med middagen, blev köttfärsbiffar med honungsglaserade rotgrönsaker och en saffrans aioli.

Nu ska jag gå och lägga mig !
Puss och Kram


Ida och Viktor



Farmor och Filippa



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, hoppas ni mår bra!! Du måste (om du orkar :-)) maila receptet på din supergoda ceasarsallad och dressingen till mej!! Den var så ju så god och mitt minne är pinsamt dåligt, kommer knappt ihåg vad du hade i salladen när jag skulle försöka tänka efter, haha :-( Aja, gör de när du har tid, jag väntar :-) Vi kan väl höras till veckan som kommer och se om vi kan hitta på ngt typ nästnästa vecka? Hoppas ni får en trevlig valborg! Kramar från oss

2011-04-29 @ 21:41:25
Postat av: rebeccadahlin

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-04-29 @ 22:17:04
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej helena !

Allt är bra, förlåt har helt glömt bort det gör det på en gång !

Vill jätte gärna ses i veckan vi kan väl höras på måndag och bestämma, träffade Lollo och vi skulle också höras då kan vi ses alla tre vore super kul !

Ha en trevlig helg och valborg pussa på Vincent från mig och Filippa !

2011-04-29 @ 23:16:49
Postat av: Jessica

Hej Rebecca !

Vad kul att du gillar min blogg ! Ha en trevlig helg och valborg på dig kramis Jessica

2011-04-29 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen