Ute dag !

Hej!
Vilken underbar dag det har varit idag!
Började dagen med att dammsuga jag han det innan BVC besöket som var vid 11,30 tiden.
Vi tog en rask promenad dit. Filippa har gått upp till vikten 5190 och 59 lång.
Efter det promenrade vi till vällingby centrum. Gjorde lite ärenden där. Sen hemåt.
Väl hemma igen så sov Filippa i sin vagn så hon fick sova ute medans jag grattade löv och planterade påskliljor.
Fick massor gjort medans lill fisen sov. Snart kommer hon vakna så jag måste skynda mig att få klart inlägget.

Har gjort påsk fint hemma med har inte så mycket påsksaker tycker inte om när det är för mycket.
Om jag köper påsk saker ska det gå i vitt, grått och silver. Vill inte ha tusen olika färger. Har ju inhandlat några påsk saker i år. Brukar inte påsk pynta men nu har man ju barn och det känns lite roligt att göra det då.

Bilder !



Mina fina silver ägg från Indiska




Måste städa Filippas lilla hörna !


Filippas fina nappflaskor !








snart blommar vårat underbara fina träd



trevlig helg !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen