1 augusti

Go kväll !!!
Då var det ny månad, det går så fort Filippa fyller snart 6månader!
Igår gjorde vi inte så mycket, Davids häst sprang ett lopp, så vi såg det på datan och han vann =) Så himlans roligt ! Den har precis börjat springa.
På kvällen åt vi en god hummer pasta !



Gårdagens middag !!!

Idag lämnade jag Filippa till mormor och morfar vid kl 12,30 tiden. Jag skulle  åka och hjälpa till och städa i sollentuna i fisken i köket, kan säga att det behövdes och det  tog längre tid än vad jag trodde. Jag var hos mammi och pappi vid 20,30 tiden. Det hade gått så bra min lilla Filippa är en sån fantastisk liten tjej och hon hade varit hur snäll som helst. Tack snälla ni är världens bästa mormor och morfar!!!!
Filippa är en bortskämd lite tjej ( hon fick en påse från Ullared med saker ) Tack snälla !!!
Nu är jag så trött så jag somnar vid tagentbordet !!!
Min Iphone tappade jag i vatten så högtalaren slutade fungera ska avvakta några dagar så kanske dern börjar fungera det är så iriterande man kan ringa men hör ingenting !!!



Mammi hittade en dreglis med stjärnor som jag letat efter en sådan =)
Filippa blev så glad !!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen