Fredag i Stan !

Fredag:
Idag har jag och Filippa träffat Filippas kusin Bosse och Faster Mia i stan=)
vi åt lunch på djurgården och tog en härlig promenad och åt glas i solen , senare på eftermiddagen när vi sagt hejdå till Mia och lilla Bosse förtsatte vi en sväng på stan. Det började så klart ösregna på oss. Väl hemma igen och skulle kliva av bussen så vräkte regnet ner och jag var dygnsur när jag väl var hemma.
Till middag orkade jag inte göra något så det blev lite rester i kylen.


Lill fisen =)

Fina Mia och lilla söta Bosse !

Filippa gör grimaser =)


Djurgårdsbron ! Det var jag och turisterna som fotade=)

Tog en snabb bild på mig( Tycker det är lite pinit att stå och fota sig själv )

Filippa låg nöjd och glad i vagen !


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen