Måndag hemma dag m familjen!

Hej!
Idag så var vi hemma hela dagen, fixade en massa. David tog Filippa så jag han med en massa.
Jag har börjat ta bort kolhydrater på kvällen och försöker på dagarna men det är svårt för man är så hungrig.
Ställde mig på vågen och den vissade 57,5 och nu vissar den 56,9.

Tisdag: Idag skulle några byggare komma och efter dom var klara drog jag och Filippa till Mamma Mormor. jag åkte och tränade på gymet. Så skönt så mitt mål nu är gymet 2-3 gånger i veckan.
åkte på kvällen och hämtade David för hans bil var utlånad.
Till middag blev det Psata cabonara för Davids del och för min del blev det lax och sallad.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen