Måndag och ny vecka !

Hej!
Idag börjar dom flesta jobba efter semestern men jag är fortfarande ledig och får njuta av dagarna med Lilla älskade Filippa. Det är så kul med henne man ser verkligen hur hon växer, min lilla gullunge.
Idag åkte vi och hämtade farmor på morgonen hon ville mysa lite med Filippa innan hon åkte hem till dalarna.
Vi körde henne till tåg stationen. Vi förtsatte till Ikea, där käkade jag lunch, träffade ingen i restaurangen som jag kände det är väl sommar personal !
Sen åkte jag till mamma ! Hon myste med henne och hon hade handlat en gåstol som Filippa älskade att sitta i =)
 Väl hemma igen vid 19 tiden så ladde jag henne vid halv åtta då hon fick lite tutte sen är det helt otroligt hon somnar nästan alltid =) så himlans snäll liten tjej.
Jag började med middagen som blev kyckling,basilika, creme fraschie och pasta.


Min älskade lilla unge ♥







Nu över till något annat när man har barn får man mycket reklam och rabatter på både blöjor m.m.
Vi har fastnat för blöj märket Libero det är bäst =) Där kan man gå med i Liberoklubben =)
Sen fick vi hem idag barnmat välling och gröt prover från Nestle och det ska bli mat märket som vi kommer att köpa. Där kan man också gå med  och få premier www.nestlepremier.com


så bra när man får prover som man kan testa så man vet vad som är bra =)

Nu är det något program på kanal 1 "Flytta hemmifrån" Bortskämda ungar måste se det !

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen