Älskade Filippa 10 månader !

Här kommer bilder på Filippa 10 månader !


Min lilla Fis !






Har hunnit med första Julgodiset på baklistan !
Bountnybollar !


Innan Chokladen !


Min goda Lchf hamburgare !!! Det är crabfish burgare med avokadomango !!!
Använde mitt Lchf bröd !

Sen måste jag tipsa fick tipset av en annan bloggare Starwomen !
Att man kan beställa gratis jul kokbok. gå in på www.milda.se och läs mera.
Massa bra tips på juliga godingar !

Är helt slut så ska snart gå och lägga mig ! puss och Kram  ! Vill önska fina dig en underbar helg !!!
Har handlat nästan klart mina julklappar och känner mig inte allt för stressad !





Kommentarer
Postat av: catherine

Hej fina!



Underbara bider på Filippa! herregud vad tiden går!

Här har jag handlat 1 julklapp hahahh! stressad!



Idag ska jag försöka mig på dessa bollar!

kan du vara snäll och skicka din adress på fb inbox!

kram kram



Catherine

2011-12-17 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen