GO KVÄLL !

Hej!
Blir så trött på Idioter som inte tänker !
Idag när jag hade fickparkerat kom en jävla taxi bil och skulle prakera och körde på min bil =( Jag stod och såg allting och fanskapet Ursäkta sa att det hade han inte alls gjort ! Sprang in och hämtade papper för att torka och se om det blivit något. Det blev ingen bukla men ett lite märke =( Skulle tagit taxi chafförens reg nr men jag han inte då han åkt. Sen när man kommer hem då har idiot hantverkarna tagit min lexington handuk och den var helt svart vill jag lova och dessutom Filippas badbalja ! Den var också helt svart. Så jag kommer att ringa dom i morgon och vara väldigt arg och betala ska dom faneme göra !!!
Orkar inte skriva är så arg ! Skönt att skriva av sig !
Är glad och tacksa´m över att du/ni finns mina älskade bloggvänner !!!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Godemorgen!

Vad tråkigt med bilen, badbaljan och lexington handduken. Du ska veta att sista idioten är inte född än? haha



Puss och kram Syrran

2011-12-29 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen