JIPPI !!!

Hej!
Är så glad vi har internet igen, det var på tiden det tog bara ett halv år ! Snacka man blir beroende av något och blir väldigt låst !!! Bara en sån sak att kolla recept nej det har ju inte gått att göra på dagarna. Men nu äntligen och snabbt går det att gå in på nätet !!!!

Igår var jag och Filippa med Mammi vi åkte till komethallen skulle kolla in hur det går till med loppis vi ska nämligen stå där efter nyår just när det har lungnat ner sig vi har så otroligt mycket att stå i just nu både jag och David.
Så det får bli när det är lite lungnare. Jag har så svårt att slänga saker som är helt antingen vill man ju skänka bort det eller känna lite på det.
Vi passade även på att gå ett varv.Hittade jätte fina Itali ljusstakar som kostar massor i butik betalade endas 50 kr för båda då det annars kostar 200-300 kr st. Hittade även en oanvänd jacka fr H&M där etiketten satt kvar den kostade 25:- det var typ en rid jacka =) Man blir så glad när man hittar fynd !

Efter vi var klara åkte jag förbi mc donald , har verkligen ätit massa onyttigt i helgen så nu måste jag vara duktig i veckorna.
På kvällen vart det lungt var trött så det blev att gå och lägga sig tidigt.

Idag vaknade vi tidigt Filippa är lite förskyld så hon är lite lös i magen. Tänkte vara hemma hela dagen men så ringde min vän Nina och frågade i fall vi kunde ses en liten stund i Brommablocks. Lilla Melvin är så söt och det går så fort 3 månader redan. Jag var på panduro en sväng hade lite på min lista som jag behövde köpa. Efter det åkte jag hem.
Till middag blev det Torsk och äggsås och kokt potatis (blomkålsmos för min del ) Det vart jätte gott !!!

Vill önska min vän Helenas lilla söta Vincent som fyller 1 år idag !!! Hurra Hurra på din dag !

Grattis lilla sötis Filippas kill kompis Vincent !

Filippa innan vi skulle ut !

Filippas älskade bästa mormor ♥

Måste säga att jag prövat mascara från apoteket och den är jätte bra !
APOLIVA

Fyndade lilte smink på H&M idag !

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad söt du är som tänker på Vincent, han hälsar och tackar för din omtanke :) vi måste ses snart, vi saknar er.. Det är så mkt just nu så dagarna bara flyyyger ifrån en :-/ hoppas ni mår bra och att det går bra med filippas fotobok :-D stor kram till er från oss!!

2011-12-06 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen