Jul Jul strålande Jul !

Godkväll !
Vilken julafton det blev. Vi var hemma hos mamma och pappa och åt en massa goda julmat, drack julmust ooch öppnade en massa julklappar ! Vi spelade kort (min farmor satt på ett moln som en vacker ängel och sa spela 2 partier chicken jag sitter och tittar på ) Min farmor älskade kortspel och spelade in i det sista. Senare runt 00 tiden åt vi underbara skaldjur och drack god champange. Jocke skjutsade hem oss, Filippa fick sova kvar där det var enklast så.
Så i morse sov vi till 10 tror jag skönt med sovmorgon =)
Det var en lyckad första Jul för Filippa och hon fick så mycket fina julklappar, Tusen tack alla våra nära och kära för allt. Jag  och David var också super nöjda med våra, Tsen tack !!!!

Idag har jag och Filippa varit hos min mormor och morfar på jullunch. Hela familjen var med, Jocke, Marcus, mammi och pappi och Tessan och Andreas. Jätte gott  och mysigt hade mormor och morfar fixat dom är så underbara.
Vi alla var supermätta och jag var hemma vid 18 tiden. Filippa har varit lite svår att få i säng då hon håller på att böka som en liten bökgris. Det slutade med att pappi David satt med henne i soffan och hon somnade i famen, precis som hon gjorde när hon var riktigt liten.

Julen i bilder!

Har lyssnat på ny julcd skiva hela julen !

Filippa öppnar sin första JUlklapp =)

Hon tyckte den var rolig !

En nöjd liten tjej ! Fina tofflorna från Andreas i julklapp !

Hon fick även öppna ett mjukt paket ! Hon ska lukta på allt !!!

Våran fina Lexington gran =)

massa julklappar !!!

Filippa öppnar sitt första paket hos mormor och morfar

Jag och Filippa matchade varandra !

Filippa och Elvis är bästa kompisar =)

Mammis och pappis fina julgran !


Goda julmaten !





Älskde lilla Tussen är så fin i sin röda fluga !

så gott !!!

mammis god revben !

Filippa i sin nya fina väst och mössa som sin älskade mormor har stickat ♥




Filippa älskar sin gunghäst som hon fick av mormor och morfar !


Älskade moster hjälper Filippa !

Massa fina julklappar

Fina tröjan av Andreas och Therese




Filippa badar i alla julklappar

puss unge

Lilla familjen !

Goda skaldjur och champange =)


Filippas nya favorit !!!

Alla våra fina julklappar ! Tusen tack =)

Alla Filippas fina julklappar ! Mycket i Rosa !


Bilder från idag ! Juldagen


Gammel-mormor och Filippa

Filippa fick jätte fin julklapp av sin gammel-mormor och gammel-morfar !

massa gott på julbordet !




Världens bästa syster och hennes Andreas !

jag fastnade på en bild !


Finaste Elvis !

Filippa gapar efter ost =)


Elvis och Jocke tog en tupplur !

Vi skulle ta genirationskort men Filippa var inte riktigt på humör så vi får väl ta om dem !


Filippa hemma har spridit ut sina puffar =)

vi busade med Filippa !

PUSS OCH KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen