LÖRDAG

Hej!
Det har varit lite struligt med Internet=( Men nu är jag tillbaka.
I torsdags hade jag och Filippa mys dag med Filippas faster Mia och kusinen Bosse. Filippas farmor var också med. Vi åkte till dem till deras nya lägenhet, verkligen super fin lägenhet. Vi tog en promenad på stan och var inne och myste och lekte med barnen.
Väl hemma igen var det lagom dax att  börja med middagen. Det blev biff lindström och mos för davids del och blomkålsmos för min del. Har även börjat med Filippas foto bok på Önskefoto.se
Det är svårt och kommer nog ta lite tid. Hämtade även min lilla prinsessas kort som vi tog på förskolan. Hon vart jätte bra på bilderna.

Fedag vart en lugn dag hos Filippas mormor.
Idag lördag har Filippa varit med Min älskade syster och Andreas dom är verkligen bäst,=) Tusem tack!!!
Jag lämnade henne där och sen begav jag meg till Blocks för att inhandla lite julklappar. hittade några och vart så glad då jag även hittade små ballerina skor på H&M till Filippa. Hon kommer vara som en liten prinsessa på både jul och nytår. Sen ringde Tomas och frågade om jag kunde hämta hummrar på Dalagatan så jag brände dit och sen till sollentuna för att leverara dem. Passade även på där att gå en sväng och inhanda kvällens middag.
Åkte förbi på vägen hem för att hämta min lilla Filippa! Det hade gått super bra hon hade varit så snäll. Fina Madelene och Henrik och lilla gulliga Viktor är på besök hos Therese och Andreas. Filippa tackar för en mysig dag med er alla !!! Puss på er. Tusen Tack snälla Anreas för dom underbara fina tofflorna =))
Ni kommer bli världens bästa föräldrar då den dagen kommer !!!
Väl hemma igen så lade jag Filippa. Hon fick sin välling och somnade på en gång.
Satte i gång med middagen. Vi har 3 rätters nobelmiddag.

Förätt: crabcakes med chiliaioli
Varmrätt: Hängmörad oxfilé med tryffel och beanerse sås och palstenacka och potatismos. Med bönbacon tillbehör.
Efterrätt: Perfe med mago och hallon med magosorbet toppad med noblese.

Sitter just nu och tittar på nobelfesten på Tv. det är så kul att se alla fina klänningar.
Har hittat en LCHF bröd och det är faktiskt jätte gott !!!
Har även varit duktig att göra egna plättar till Filippa ! Hon gillade dem !


Min älskade unge ! Jag älskar dig över allt annat på jorden !!!


Gjorde efter vanlig pannkaksmet fast bytte ut vissa ingredienser.

Kusinerna leker =)




Farmor har varit i Florida och blivit så brun =)


Jätte gott med en smörgås då jag inte ätit ost smörgås på 3 veckor =)
LCHF bröd

Super fina Tofflor från Andeas !!! Tack snälla gulliga ! Filippa kommer älska dem !
Hennes första tofflor =)

Filippas nya ballerina skor H&M 79:- st . Fynd =)

Filippas nyårs outfit =) Strumpbyxor,skor och klänning från H&M och en burberry kofta !

Filippas JUL outfit: strumpbyxor och skor H&M, Klänning från kapphal från snälla mormor och jag har även beställt en jack liknande från lydmar of Sweden som hon ska ha till !

Nu är foten och handen och även kortet klart !

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen