Måndag,Tisdag och idag !

Filippa blev 10 månader i måndags.
Liten börjar bli stor.
Ska snart på 10 månaders kontroll.
Hon gillar att pussas och sägaer man till henne att får jag en puss så får man det.
Hon kan vinka med fast med hela handen. Lilla söta unge är så gosig så man vill äta upp henne. Hon hänger med på allt och är så snäll hela tiden, hon bara finner sig i situationen. Man kan få dåligt samvete då man far och flänger ibland, men hon är ju så snäll lill fisen.
Hon tar sig framåt på rumpan, krypa har hon svårare med. Brukar lägga en majs krok och säga kom och ta den, då kämpar hon sig fram. Man ser även att hon gärna vill ta tag i saker och resa sig. fast hon har inte riktigt balansen.
Vi har tagit det lungt hela dagen en riktig hemma dag vart det och jätte skönt !!!!
Tisdag : vart det en sväng till Mormor.

Onsdag: Idag har vi däremot fart och flängt hela dagen eller efter lunch, först åkte vi till Blocks för lite ärenden passade även på att handla lite på coop. Sen åkte vi förbi fisken i Bromma skulle hämta presentkort  som David hade på beställning, därefter åkte vi till Snälla Andreas han skulle byta sommar däcken på BMW. Tusen tack för hjälpen är så tacksam.
Sen vart det hem och började med middagen. Det vart köttfärssås och spagetti (för min del blomkålsmos) Har för övrigt tappat 2 kg pga att jag slutat med kolhydrater. Så hoppas på att tappa mera=) Nu ska jag sova !!! Natti Natti !!
Puss och Kram


Filippa 10 månader ! Det kommer mera bilder i morgon !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen