underbara lördag !

Hej!
Då har vi haft en mysig dag ! Jag och Cissi åkte till Erikshjälpen en sväng i morse, har aldrig varit där ! Måste säga att jag är imponerad hur ordning det var på allt med färger. Det var massor med folk och alla möjliga sorter människor befann sig där. Måste säga man kan verkligen fynda Cissi handlade en ursnygg päls för ingenting och hon passade så bra i den. Tack Cissi för en förmiddag. Jag hade sedan tänkt börja handla julklappar men kände mig lite hängig så jag åkte snabbt till Ikea och handlade 2 st lamp änglar till som jag handlade här om dagen dom var så fina så. Tänkte Filippa skulle ha i sitt nya rum så småningom.
Sen åkte jag förbi solletuna centrum för att springa på systemet. Hade gärna velat gått där en sväng men orkade inte. Sen när jag skulle åka hem så var det helt sjukt mycket bilar vid rissne korset. Dom håller på med det jag tror att jag stod i kö i 45 min =( Väl hemma igen lekte jag med Filippa sen gick vi sov en stund på eftermiddagen.
Sen hände det en jätte rolig sak! David vann pengar så behövligt till våran utbyggnad !!! Helt sjukt =) Så underbart att bara vinna ! (David)
Till middag firade vi med :

Gratinerade havskräftor ( Smör, vitlök och permensanost)
Hjortytterfile med potatis kaka och rödvinsås och smörtekata champinjoner
Mörk choklad mousse

Puss och Kram

Erikshjälpen ! så bra att pengarna går till välgörenhet =) Så då gjorde man god gärning idag =)

min fina vän Cissi !

massa folk !

mina lamp änglar

Mina fynd =)


Min lilla Filipp Flopp

innan gratinering

Vola´

Hjort ytterfilé

Cholkad mousse med riven daim
¨
Min vinnare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen