Välkommen december månad !

Hej!
Åh vad fort dagarna går hinner inte med någonting.
Ska sammanfatta veckan kort!
Måndag blev en hemma mys dag med familjen, fast var i väg och besiktade (Davids farfars bil, då han har opererat sig ) David fick egentid med Filippa!
Sen satt vi och betalade räkningar.
Tisdag var hos mammi Filippas mormor. På kvällen var det tjej middag hos min älskade vän Jennie, hon hade gjort jätte god mat ! Det är alltid lika trevligt att träffas tjej gänget. Lilla söta Vilmer var också med !
Onsdag besökte jag gymet så underbart skönt attkommit igång igen !
Sen var jag och Filippa på Ikea där vi möte upp Linda och lilla Vilmer. Jätte mysig dag med dem !!!

Idag är det första dec =) Så mysigt med jul, snart ska det bakas massor; pepparkakor, lussebullar, godis, pepparkakshus m.m. Ska bli helt underbart med Filippas första jul ! Vädret är helt underbart så skönt att slippa snö, det är plus grader ute ! Skönt att slippa s´krapa rutorna.

Nu på kvällen idag har Filippa och jag varit hos fotografen ! Vi tog massa bilder !!! Har föresten dom förra att hämta ut !

Till kvällsmat blev det lax i ugn med blomkålsmos!


Min Lchf middag

Dagarna i bilder !

Målat om stjärnorna på mitt jul fat =)

Efter med silver färg !

Dagens Filippa

Jag och Filippa har tänt ljuset till frukost varje dag !


Måste rekomendera detta medel luktar så gott !!

Min goda Anka som vi åt i lördags blev kvar så det blev middag till måndag !
Vi älskar Anka

Filippa innan läggdax !

Jennies goda kyckling =)på tjtjmiddagen i tis

och den super goda kladdisen =)

Fick hålla lilla söta Vilmer =)

Filippa och Elvis =)
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen